مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:452022-01-18اجتماعي

مسیر ارتباطی 77 روستای استان گیلان مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بسته شدن راه بیش از 200 روستای استان طی بارش روز گذشته، گفت: تلاش ها برای بازگشایی راه 77 روستا ادامه دارد.

- با بیان اینکه در حال حاضر راه های فرعی و اصلی استان گیلان باز است، اظهار کرد: محور اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید مسدود شده و در تلاش هستیم که این محور نیز طی روزهای آتی بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این محور به بیش از یک متر رسیده است، گفت: علاوه بر این محور، محور پونل به خلخال نیز طی ماه های گذشته به دلیل نبود ایمنی مسدود شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بسته شدن راه بیش از 200 روستای گیلان طی بارش های اخیر، افزود: تلاش همکاران ما برای بازگشایی راه 77 روستا ادامه دارد و امیدواریم طی چند روز آینده این مسیرها بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر 860 کیلومتر از راه های استان گیلان معادل 5 میلیون و 160 هزار و 520 متر مکعب برف روبی شده است.

مرادی از مردم خواست که از ترددهای غیر ضرور در راه های استان خودداری کنند و بیان کرد: در صورت لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای ترددها ضروری است.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم که در صورت نیاز به تردد، از سامانه 141 در خصوص وضعیت راه ها و جاده ها مطلع شوند و همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ارتباطی 77 روستای استان گیلان مسدود است

مسیر ارتباطی 77 روستای استان گیلان مسدود است