مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:502022-01-18فرهنگي

همه کاره و هیچ کاره بودن رمز موفقیت است/ برای آشنایی با هنر اسلامی چه بخوانیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه چراغ مطالعه، در اولین شب از هفته هجدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیست وهشتم دی ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، - در اولین شب از هفته هجدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیست وهشتم دی ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه چراغ مطالعه، در اولین شب از هفته هجدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیست وهشتم دی ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، محمد خراسانی زاده در مورد هنر معاصر اسلامی و اینکه چطور باید آثار مرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی می کند.

در بخش فارسی وار با محمد شهنواز درباره موضوع فارسی در هند گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن نرگس منفرد، درباره تجربه خواندن کتاب تیستوی سبز انگشتی اثر موریس دروئون صحبت می کند و تجربه خواندن آن را با بینندگان برنامه به اشتراک می گذارد.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه بیست و نهم دی پخش می شود کتاب گستره، عمق یا وسعت نوشته دیوید اِپستین با حضور فهیمه فداکار، مدرس دانشگاه نقد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کاره و هیچ کاره بودن رمز موفقیت است/ برای آشنایی با هنر اسلامی چه بخوانیم؟

همه کاره و هیچ کاره بودن رمز موفقیت است/ برای آشنایی با هنر اسلامی چه بخوانیم؟