مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:452022-01-19سياسي

تست کرونا برای دانشجویان واکسن نزده الزامی شد/ برخورد با اساتید واکسن نزده


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: براساس بخشنامه وزارت کشور، دانشجویانی که واکسینه نشوند باید هر 15 روز یکبار نتیجه منفی کرونای خود را به دانشگاه تحویل دهند تا زمانی که واکسینه شوند.

- محمد رضا آهنچیان در گفتگو با تاکید دارد بر بازگشایی دانشگاه ها از بهمن ماه و اینکه آزمون ها و پایان نامه ها باید به صورت حضوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: این بخشنامه طی نامه 22 دی ماه به این سه وزارتخانه ابلاغ شد و پیرو آن ابلاغ، وزارت علوم نیز آن را برای اجرا به رؤسای دانشگاه ها ارسال کرده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی یاد آور شد: بخشنامه دوم توسط معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور برای تمام وزارتخانه ها ارسال شده است که یکی از بندهای آن در مورد دانشگاه ها و مدارس بود.

وی ادامه داد: در این بخشنامه تاکید شده بود واکسیناسیون برای جامعه دانشگاهی الزامی است، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها موظف به واکسیناسیون هستند.

وی ادامه داد: همچنین هر یک از اعضا اگر بخواهد از آن تمرد کند، باید دلیل موجه داشته باشد و با وی مطابق با قوانین و مقررات برخورد می شود.

آهنچیان افزود: در مورد جامعه دانشجویی نیز تاکید شده بود دانشجویان مکلف به واکسیناسیون هستند و در غیر این صورت باید تا زمانی که واکسینه نشده اند، آزمایش منفی کرونای خود را هر 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا برای دانشجویان واکسن نزده الزامی شد/ برخورد با اساتید واکسن نزده

تست کرونا برای دانشجویان واکسن نزده الزامی شد/ برخورد با اساتید واکسن نزده