مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:552022-01-19سياسي

روی کار آمدن مسئولان با اراده و مطالبه گر؛ مهم ترین خواسته است


آنچه به دنبال آن هستیم روی کار آمدن مسئولان با اراده، قوی، شجاع و دارای قدرت مطالبه گری است.

- روی کار آمدن مسئولان با اراده و مطالبه گر؛ مهم ترین خواسته است ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه فردوس گفت: آنچه به دنبال آن هستیم روی کار آمدن مسئولان با اراده، قوی، شجاع و دارای قدرت مطالبه گری است.

حجت الاسلام محمد شاکری سه شنبه شب 28 دی به خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: دوران محافظه کاری مدیران، وابستگی به میزها، منفعل بودن و بی ارادگی گذشته و ما به دنبال مدیران با اراده و با قدرت در شهرستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: امام جمعه تعیین کننده شخص برای سمت های دولتی نیست و فقط بیان کننده ضعف ها و مشکلات شهرستان و نیز ظرفیت های موجود در منطقه است.

امام جمعه فردوس اظهار داشت: روحیه جهادی و قدرت بیان مسائل و مشکلات مردم در مقابل مسوولان مافوق از ویژگی های مدیران انقلابی است و برای رسیدن به این هدف مهمترین محوری که می تواند در این مسیر کمک کننده باشد، خبرنگاران هستند.

وی افزود: خبرنگاران می توانند هم مطالبه گری را مدیریت کرده و در قالب درست هدایت کنند هم اینکه گفتمان عمومی ایجاد کنند که مانند سیل خروشان در حرکت است و هر کسی که در این مسیر مخالفتی کند این سیل مردمی آن مسوول را حذف خواهد کرد و مدیر توانا سر کار خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی کار آمدن مسئولان با اراده و مطالبه گر؛ مهم ترین خواسته است

روی کار آمدن مسئولان با اراده و مطالبه گر؛ مهم ترین خواسته است