مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:002022-01-19سياسي

نگاه سیاسی به انتظار، نگاهی حداقلی است/ شبه جزیره هند را فراموش کردیم


کارشناس مهدویت با اشاره به اینکه ما انتظار را حداقلی، سیاسی و شعاری معنی کرده ایم، گفت: مهدویت باید در متن زندگی کشور، ملت و نهادهای آموزشی و پژوهشی قرار بگیرد؛ - ایسنا/قم کارشناس مهدویت با اشاره به اینکه ما انتظار را حداقلی، سیاسی و شعاری معنی کرده ایم، گفت: مهدویت باید در متن زندگی کشور، ملت و نهادهای آموزشی و پژوهشی قرار بگیرد؛ زیرا زمانی که وقتی چشم انداز پایانی قبل از ظهور داریم ملت جهانی باید مسائلی مانند انتظار را بشناسند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مباحثه ای با اساتید اهل سنت در رابطه با مهدویت داشتیم و آن ها بیان می کردند که در مهدویت دیروز، امروز و فردا داریم و ما در دیروز (روایاتی که از پیامبر (ص) وجود دارد) و فردا (موعودی خواهد آمد) با شما شریک هستیم ولی در امروز یعنی وجود مهدی، انتظار و تعریف حالات انتظار با شما تفاوت داریم.

وی بیان کرد: ما در دیروز و فردا هم با آن ها متفاوت هستیم؛ زیرا آن ها به روایات حداقلی التزام دارند اما ما حداکثری هستیم همچنین در خصوص آینده نیز ما نگاه جهانی فراگیر و طولانی داریم.

وی با اشاره به اینکه افق و نگاه ما در مهدویت، آینده است، ادامه داد: دیروز مهدویت یکی از مهم ترین دستگاه های فکری و گزاره ای و معرفتی که ناظر به آینده است و آینده دانی و آینده گویی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی به انتظار، نگاهی حداقلی است/ شبه جزیره هند را فراموش کردیم

نگاه سیاسی به انتظار، نگاهی حداقلی است/ شبه جزیره هند را فراموش کردیم