مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:052022-01-19اقتصادي

عبدالملکی: احیای کارخانه های تعطیل در دستور کار وزارت مردم قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از شرکت کارخانجات تولیدی تهران گفت: - دکتر حجت الله عبدالمکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: احیای کارخانه های تعطیل شده و راه اندازی خط های تولید به طور جدی در دستور کار وزارت مردم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از شرکت کارخانجات تولیدی تهران گفت: شرایط کارخانه های تعطیل شده بررسی می شود و با برنامه مشخص و دقیق، دوباره آن ها را به چرخه تولید کشور باز می گردانیم.

وی، با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تسریع جهش تولید در کشور، تصریح کرد: دولت سیزدهم با عزم جدی پیگیر احیای صنایع تولیدی در سراسر کشور است.

گفتنی است کارخانجات تولیدی تهران (سهامی عام)، از قدیمی ترین برند های صنعتی کشور، در سال 1336 به ثبت رسیده و با ظرفیت 17200 تن در 12 واحد تولیدی در سال 1339 آغاز به کار کرد.

این شرکت در اوایل دهه هفتاد با یک هزار و 500 نفر نیرو به تولید انواع پتو، منسوجات، فوم و ابر، ژرسنج (چرم مصنوعی)، ملامین، سفره و کف پوش و دیگر محصولات با پایه PVC مشغول بوده و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: احیای کارخانه های تعطیل در دستور کار وزارت مردم قرار دارد

عبدالملکی: احیای کارخانه های تعطیل در دستور کار وزارت مردم قرار دارد