مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:352022-01-19ورزشي

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست


با اعلام رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، «الکساندر چیریچ» سرمربی تیم ملی واترپلو تا زمان شروع اردوهای ایران در یک تیم باشگاهی فعالیت خواهد کرد.

- با اعلام رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو تا زمان شروع اردوهای ایران در یک تیم باشگاهی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن رضوانی با اشاره به لزوم تدارک ویژه برای موفقیت تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی اظهار کرد: بدون تردید دفاع از عنوان سومی دوره قبل آسان نیست و حریفان ما در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

ما هم امیدوار هستیم با یک برنامه ریزی خوب شرایط را برای کسب نتیجه ای بهتر از ادوار گذشته فراهم کنیم.

وی افزود: با نظر الکساندر چیریچ (سرمربی تیم ملی واترپلو) قرار است چند مرحله اردو و بازی دوستانه با تیم های خارجی قبل از بازی های آسیایی داشته باشیم.

فعلاً بازیکنان بواسطه فصل مسابقات لیگ در اختیار باشگاه ها هستند و چیریچ هم با هماهنگی فدراسیون هدایت یک تیم باشگاهی را تا زمان آغاز برنامه های تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی پذیرفته است.

رضوانی یادآور شد: البته این موضوع به درخواست خود او و بیشتر به واسطه نزدیکی به اعضای خانواده اش در ماه های آتی بود که به دلیل ارتباط نزدیک و خدماتی که این مربی ارزنده به وات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست