مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:452022-01-19اقتصادي

توسعه تجدیدپذیرها در تهران تا کجا پیش رفت؟


مدیر دفتر نظارت بر مولدهای مقیاس کوچک، تولید پراکنده و انرژی های نو شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در حال حاضر حدود 230 نیروگاه خورشیدی در تهران فعال است و 33 نیروگاه با توان تولیدی حدود 2 مگاوات (در مجموع) نیز در مرحله راه اندازی قرار دارد.

- مدیر دفتر نظارت بر مولدهای مقیاس کوچک، تولید پراکنده و انرژی های نو شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در حال حاضر حدود 230 نیروگاه خورشیدی در تهران فعال است و 33 نیروگاه با توان تولیدی حدود 2 مگاوات (در مجموع) نیز در مرحله راه اندازی قرار دارد.

نقی اکبرپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت نیروگاه های تجدیدپذیر در تهران، اظهار کرد: تاکنون سه مگاوات ظرفیت نیروگاه خورشیدی در پایتخت نصب و راه اندازی شده و همچنین توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و بهره برداری از دو مگاوات دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ظرفیت سامانه های خورشیدی نصب شده در سازمان های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی پایتخت، در حدود دو مگاوات است که در این میان بانک ملی و شهرداری تهران بیشترین ظرفیت نصب شده را به خود اختصاص داده اند، گفت: از نیروگاه های خورشیدی نصب شده در سال گذشته 4000 مگاوات ساعت، انرژی تولید شده است که این مقدار انرژی، معادل صرفه جویی در 6086 بشکه نفت خام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تجدیدپذیرها در تهران تا کجا پیش رفت؟

توسعه تجدیدپذیرها در تهران تا کجا پیش رفت؟