مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:452022-01-19سياسي

ورود مساله محور جهاددانشگاهی بوشهر به کسب دانش فناوری


معاون تملک دارایی های سرمایه ای امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها پروژه های پژوهشی را به جهاد دانشگاهی واگذار کنند چرا که این نهاد انقلابی مسأله محور کار می کند.

- ایسنا/بوشهر معاون تملک دارایی های سرمایه ای امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها پروژه های پژوهشی را به جهاد دانشگاهی واگذار کنند چرا که این نهاد انقلابی مسأله محور کار می کند.

نوربخش عسکری در حاشیه بازدید از مجتمع آبزیان دریایی جهاددانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: جهاد دانشگاهی زمینه خوبی از نظر ذهنی و عملکردی در بین دست اندرکاران حوزه برنامه ریزی و بودجه دارد چرا که این نهاد انقلابی از نیروهای خوب و نخبه برخوردار و بیشتر پژوهش هایش کاربردی و در راستای رفع مشکل و مسأله هایی است که مراکز تحقیقاتی دیگر به آن نمی پردازند.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها را ترغیب کرده ایم که پروژه های پژوهشی را به جهاد دانشگاهی واگذار کنند چرا که این نهاد مسأله محور کار می کند و راهکارها و ارائه مسأله را سرلوحه کار خود دارد.

معاون تملک دارایی های سرمایه ای امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: مطابق با بازدیدی که داشتیم مساله نهاده های دامی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مساله محور جهاددانشگاهی بوشهر به کسب دانش فناوری

ورود مساله محور جهاددانشگاهی بوشهر به کسب دانش فناوری