مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:102022-01-19سياسي

پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پوشش بیمه ای برای مردم استان گفت: پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود.

- ، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت بوشهر اظهار داشت: اقدامات خوبی برای توسعه نسخ نویسی الکترونیکی انجام شده است و در استان بوشهر نیز شاهد این اقدامات هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش خدمات بیمه سلامت در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود تا مردم از خدمات این بیمه بهتر و بیشتر بهره مند شوند.

استاندار بوشهر ضمن با اهمیت دانستن فعالیت ها و برنامه های اداره کل بیمه سلامت، افزود: پوشش بیمه ای سلامت یکی از مؤلفه های مهم اجتماعی است و کمک بزرگی به اقتصاد خانوارها می کند.

وی اضافه کرد: اینکه تمام مردم استان تحت پوشش بیمه باشند بسیار مهم است و انتظار می رود که هماهنگی و پیگیری لازم به منظور تکمیل پوشش بیمه سلامت انجام شود.

محمدی زاده با اشاره به اینکه اغلب افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند و از اقشار کم برخوردار هستند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی بتوانیم تا پایان سال تمام جامعه هدف را شناسایی و بیمه کنیم.

پرویز رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سازمان از جمله برنامه نسخه نویسی الکترونیک، تأمین منابع و پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود

پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود