مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:252022-01-19حوادث

نجات 3 سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب سد خاکی فاریاب رودان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بنا بر اعلام منابع محلی یک دستگاه خودرو پژو 405 با سه سرنشین لحظه گذر از محدوده سد خاکی فاریاب شهرستان رودان گرفتار سیلاب شد.

- در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: شامگاه سه شنبه 28 دی ماه سه سرنشین خودروی پژو 405 در حین عبور از محدوده سد خاکی فاریاب شهرستان رودان دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 20 از سوی مرکز اورژانس به جمعیت هلال احمر اعلام شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله 2 تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند که با کمک نیروهای آتش نشانی موفق به خروج 3 سرنشین خودرو شدند.

وی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر، بسیج، دهیاری و مدیریت بحران به همراه استاندار هرمزگان و مسوولان محلی از مردم برای تخلیه کردن منازل و حضور در کمپ های اِسکان اضطراری درخواست شده اما تا کنون چندان موفق نبوده ایم.

وی اضافه کرد: آب درحال حاضر وارد منازل مردم نشده است و درحال بررسی شرایط هستیم و چنان وضعیت بدتر شود به هر شکل شده خانوارها را از منطقه خطر دور می کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بیش از حسنلنگی نگران وضعیت شهرستان میناب هستیم که آن هم به حجم سیلابی باز می گردد که از بالادست وارد سد استقلال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب سد خاکی فاریاب رودان

نجات 3 سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب سد خاکی فاریاب رودان