مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:002022-01-19بين الملل

جولیانی و وکلای ترامپ به کمیته تحقیقات احضار شدند


یک کمیته مسئول تحقیقات درباره وقایع ششم ژانویه 2021 و شورش در کنگره آمریکا، در جریان تحقیقات احضاریه هایی برای برخی از وکلای ارشد دونالد ترامپ از جمله رودی جولیانی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، این کمیته تحقیقات در مجلس نمایندگان آمریکا برای چهار تن از وکلای حقوقی دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق این کشور احضاریه صادر کرده که شامل رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ و یک شریکش بوریس اپشتین و همینطور سیدنی پاول و جنا الیس که همگی از ادعاهای دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حمایت کردند، احضاریه صادر کرده است.

بنی تامپسون، رییس این کمیته منتخب در بیانیه ای تصریح کرد، احضاریه ها برای چهار تن از وکلای ترامپ صادر شده زیرا آنها در ارتباط مستقیم با رییس جمهوری سابق آمریکا از بابت تلاش ها برای متوقف کردن شمارش آرای الکترال انتخابات بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، کمیته مذکور در مجلس نمایندگان آمریکا از وکلای طرفدار ترامپ خواسته تا در تاریخ هشتم فوریه اسنادشان را تحویل داده و شهادت دهند.

تامپسون تصریح کرد، این کمیته انتظار دارد که این وکلا به حدود 400 شاهدی که تاکنون با اعضای این کمیته منتخب در چارچوب تحقیقاتش درباره دلایل حمله مرگبار حامیان ترامپ به کنگره صحبت داشته اند، بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولیانی و وکلای ترامپ به کمیته تحقیقات احضار شدند

جولیانی و وکلای ترامپ به کمیته تحقیقات احضار شدند