مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:102022-01-19ورزشي

طاهریان: کمیته ملی المپیک دستاوردهای مهمی داشته است


نایب رییس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از تندیس خود گفت: - ، طاهره طاهریان در مراسم رونمایی از تندیس خود که امروز برگزار شد، ضمن تشکر از صالحی امیری که برگزارکننده این مراسم بود و دیگر مدیران حاضر در مراسم گفت: از ریاست کمیته به دلیل خلق نونگری در کمیته تشکر می کنم و همچنین تشکر ویژه ای دارم از آقای خسرو وفا به دلیل همراهی و رعایت عدالت جنسیتی در ورزش معلولان.

وی با بیان اینکه امروز قصد ندارد در مورد عملکرد کمیته صحبت کند، خاطرنشان کرد: اما باید تاکید کنم که راه اندازی موزه ملی ورزش، توجه به تاریخ شفاهی و تشکیل و فعال کردن کمیسیون ها از دستاوردهای مهم کمیته ملی المپیک بوده است.

نایب رییس کمیته ملی المپیک با اشاره برگزاری مراسم امروز تاکید کرد: باید بگویم آنچه در ورزش زنان بعد از انقلاب صورت گرفته حاصل تلاش همه بانوان بوده و البته همراهی مرحوم هاشمی رفسنجانی و مدیران کل ورزش همه استان ها و شهرستان ها که در توسعه ورزش بانوان تاثیر گذار بوده است.

در این میان بنده به عنوان خدمتگزار فعالیت کرده ام.

طاهریان تصریح کرد: من به عنوان عضوی کوچکی که در ورزش بانوان فعالیت کرده است، برای این مراسم و اینکه اولین مدیر زن برای برگزاری آن باشم، مقاومت زیادی کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهریان: کمیته ملی المپیک دستاوردهای مهمی داشته است

طاهریان: کمیته ملی المپیک دستاوردهای مهمی داشته است