مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:552022-01-19فرهنگي

کتاب گویای «با نوای کاروان» منتشر شد


کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت حاج محمدصادق آهنگران با عنوان «با نوای کاروان» تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

- کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت حاج محمدصادق آهنگران با عنوان با نوای کاروان تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت حاج محمدصادق آهنگران با عنوان با نوای کاروان به نویسندگی محمدمهدی بهداروند و به تهیه کنندگی تینا میرکریمی، صداگذاری فرزاد شعوف، صداپیشگی و روایت مهیار ستاری، سامان قلیج خانی، محمد تنهایی، حسن همایی، تینا میرکریمی، محمد امرایی، منیژه قاسمی فر و با همراهی حاج محمدصادق آهنگران در سه قسمت، قسمت اول در 343 دقیقه، قسمت دوم در 434 دقیقه و قسمت سوم در 234 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب با نوای کاروان تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت حاج محمدصادق آهنگران می باشد که در آن علاوه بر آنکه در خصوص مقاطع مختلف راوی سخن گفته است به فرازوفرودها، ناملایمت ها و تلاش های جهادگران فرهنگی در عرصه ی دفاع مقدس و بین الملل نیز پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب گویای «با نوای کاروان» منتشر شد

کتاب گویای «با نوای کاروان» منتشر شد