مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19حوادث

سرهنگ پاشایی: بیش از 170 تارنمای تبلیغ تقلب امتحانات در فضای مجازی احصاء شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، سرهنگ رامین پاشایی در توضیح این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی و رصد پیش دستانه پلیس فتا با همیاری بیش از 120 کارگروه ویژه در واحد های متناظر استانی و شهرستانی علیه هرگونه جریانات در حوزه تبلیغات دسیسه و تقلب در امتحانات .

- معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با اشاره به دستگیری عاملان تبلیغ تقلب امتحانات نهایی در فضای مجازی گفت: بیش از 170 تارنما مجرمانه در این خصوص احصاء شد و بیش از 14 فقره نیز تحت اقدامات قضایی اعم از دستگیری، احضار و مسدودسازی حساب های مالی متهمان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، سرهنگ رامین پاشایی در توضیح این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی و رصد پیش دستانه پلیس فتا با همیاری بیش از 120 کارگروه ویژه در واحد های متناظر استانی و شهرستانی علیه هرگونه جریانات در حوزه تبلیغات دسیسه و تقلب در امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان در حال پیگیری بوده و اقدام قضایی علیه مرتکبان که در فضای مجازی مترصد کلاهبرداری از متقاضیان و اعمال مجرمانه خود هستند در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بر اساس رصد های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از 170 تارنما مجرمانه در این خصوص احصاء شد و بیش از 14 فقره نیز تحت اقدامات قضایی اعم از دستگیری، احضار و مسدود سازی حساب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ پاشایی: بیش از 170 تارنمای تبلیغ تقلب امتحانات در فضای مجازی احصاء شد

سرهنگ پاشایی: بیش از 170 تارنمای تبلیغ تقلب امتحانات در فضای مجازی احصاء شد