مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19فرهنگي

«با نوای کاروان» آهنگران را با صوت بشنوید


کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران با عنوان «با نوای کاروان» تهیه و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

- به  گزارش خبرگزاری فارس، کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران با عنوان با نوای کاروان به نویسندگی محمدمهدی بهداروند و به تهیه کنندگی تینا میرکریمی، صداگذاری فرزاد شعوف، صداپیشگی و روایت مهیار ستاری، سامان قلیج خانی، محمد تنهایی، حسن همایی، تینا میرکریمی، محمد امرایی، منیژه قاسمی فر و با همراهی محمدصادق آهنگران در سه قسمت، قسمت اول در 343 دقیقه، قسمت دوم در 434 دقیقه و قسمت سوم در 234 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب با نوای کاروان تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران است که علاوه بر آنکه درباره مقاطع مختلف راوی سخن گفته است به فرازوفرودها، ناملایمت ها و تلاش های جهادگران فرهنگی در عرصه دفاع مقدس و بین الملل نیز پرداخته است.

نوحه هایی که راوی در عملیات های مختلف خوانده و دوستانی که داشته و روایت زندگی محمدصادق آهنگران در بخش برون مرزی و روایت شخصیت های تبلیغات جنگ از دیگر مباحث این کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با نوای کاروان» آهنگران را با صوت بشنوید

«با نوای کاروان» آهنگران را با صوت بشنوید