مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:352022-01-19فرهنگي

اکران دو فیلم با موضوع مدافعان حرم و طبیعت در مازندران


فیلم های آخرین شانس و راش با موضوع مدافعان حرم و دفاع از طبیعت و محیط زیست با حضور جمعی از مسئولان در سالن سینمای کانون پرورش فکری مازندران اکران شد.

- ، آیین اکران خصوصی فیلم های آخرین شانس و راش ظهر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شد.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: انعکاس رشادت های دلاورمردان ایرانی و رشادت های مدافعان حرم ستودنی است و باید مسئولین استانی حمایت های خود را بیشتر کنند تا شاهد شکوفایی بیشتر هنرمندان در زمینه کارهای هنری دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: هنر بهترین و زیباترین دریچه برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس است که هم ایستادگی دارد و هم شیوایی و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار ملکی ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت و تولید این دو اثر هنری بیان داشت: تولید آثار هنری با وجود محدودیت ها و کمبودها کار بسیار گران سنگ و ارزشمندی است چراکه هنرمندان این عرصه برای معرفی ارزش ها و گوهرهای ناب دغدغه مندانه و خالصانه ایثار می کنند و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: ما بخشی از کارها را در این حوزه انجام دادیم اما برای تولید آثار بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر باید اعتبار بگذاریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران دو فیلم با موضوع مدافعان حرم و طبیعت در مازندران

اکران دو فیلم با موضوع مدافعان حرم و طبیعت در مازندران