مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:452022-01-19ورزشي

توضیحات معاون آستان قم در مورد ورزشگاه حیدریان و سینما تربیت


معاون اجرایی حرم کریمه اهل بیت(س) گفت: ورزشگاه حیدریان، سینما تربیت، بوستان حضرت نجمه(س) و بسیاری از موقوفات آستان برای خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف به دستگاه ها سپرده شده و همچنان آستان در حوزه موقوفات به دنبال تامین نیازهای مردم قم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هادی محمودنژاد در نشستی صمیمی آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم، با مدیران رسانه های استان که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: برخی از نکات اصحاب رسانه در مورد حوزه املاک، موقوفات و طرح های توسعه ای حرم مطهر و روند کند توسعه اطراف حرم و کیفیت این طرح های توسعه ای بوده است.

 وی با بیان اینکه توسعه حرم مطهر به دو شکل است، افزود: یک بخش توسعه حرم به شیوه ای است که املاکی خارج از حرم مطهر تملک و به مجموعه حرم مطهر الحاق می شود و بخش دیگر توسعه عملیات عمرانی و مرمت داخلی مجموعه حرم است.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: توسعه بخش داخلی حرم مطهر از وظایف آستان مقدس است و تأمین منابع، احداث و مدیریت آن هم بر عهده خود آستان مقدس است اما توسعه بیرونی حرم مطهر از طرح ها، تأسیسات و ابنیه عمومی کشور است و وظایف آن با دولت، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری و غیره است که دولت تملک، احداث و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون آستان قم در مورد ورزشگاه حیدریان و سینما تربیت

توضیحات معاون آستان قم در مورد ورزشگاه حیدریان و سینما تربیت