مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:202022-01-19اجتماعي

خیر مدرسه سازی که در خانه اجاره ای زندگی می کند


پیشکسوت فرهنگی عطا احمدی، پهلوان 85 ساله کرمانی که تا کنون بیش از 280 مدرسه در استان کرمان ساخته است، سال ها قبل و پس از مرگ همسرش خانه اش را نیز تبدیل به مدرسه کرده و خود هم اکنون در اتاق استیجاری زندگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان عطا احمدی، معلم 85 ساله کرمانی آیینه تمام نمای جوانمردی است؛ او خودش هیچ خانه، خودرو و حتی تلفن همراهی ندارد، کسی که همه زندگی اش را وقف مدرسه سازی کرده است.

پهلوانی لقبی است که مردم او را با آن می شناسند.

در پرونده درخشان عطا احمدی، ساخت حدود 280 باب مدرسه با هزاران مترمربع فضای آموزشی، تأسیس مجموعه پیشرفته سرای سالمندان کرمان با گنجایش 1600 سالمند، ساخت جاده کوهستانی به طول 12کیلومتر و آبرسانی و برق رسانی به روستاهای کوهپایه کرمان با همکاری سازمان جهادسازندگی استان، ساخت بیش از 1360 واحد مسکونی، ساخت چندین مدرسه شبانه روزی، ساخت اردوگاه های شهید باهنر و شهید رجایی و هفت باغ هینمان در کوهپایه و ده ها کار عام المنفعه دیگر به چشم می خورد.

او معلمی است که با عشق، سال ها در تعلیم و تربیت فعالیت کرد و حتی مرگ فرزندانش نیز باعث نشد یک روز در کلاس درس غایب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر مدرسه سازی که در خانه اجاره ای زندگی می کند

خیر مدرسه سازی که در خانه اجاره ای زندگی می کند