مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:402022-01-19سياسي

معرفی 4 دهیار متخلف زیست محیطی در نهاوند به دادگاه


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از اخطار سوء مدیریت پسماند به دو دهیار و معرفی دو دهیار دیگر به دادگاه خبر داد.

- عزیز قیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دلیل عدم مدیریت پسماند دو دهیار در نهاوند و بخش خزل اخطار زیست محیطی و دو نفر دیگر به دادگاه معرفی شدند.

وی افزود: مطابق با قانون مدیریت پسماندها و همچنین آیین نامه اجرایی آن، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین دستگاه های اجرایی، مکلف به رعایت قانون مدیریت پسماندها هستند.

رییس محیط زیست نهاوند افزود: با استناد به ماده 7 قانون دهیاران موظفند پسماندهای روستایی را مدیریت کنند و با توجه به دستورالعمل ذیربط می توانند هزینه مدیریت پسماند را بر اساس اعتبار  تخصیصی و بخشی و کمک های مردمی از طریق شارژ ماهانه که از خانوارها می گیرند مدیریت کنند.

وی افزود: در حوزه شهرستان نهاوند، پسماندهای بخش های مرکزی،  زرین دشت و گیان به محل دفع پسماندها شهر نهاوند منتقل می شود اما پسماندهای بخش خزل به دلیل بعد مسافت در همان بخش مدیریت می شود.

وی افزود: در بخش خزل؛ پسماندهای شهر فیروزان در محلی که برای زباله های خانگی تعیین شده تخلیه و روستاهای پیرامون نیز زباله های روستایی را به آن مکان حمل و دفع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 4 دهیار متخلف زیست محیطی در نهاوند به دادگاه

معرفی 4 دهیار متخلف زیست محیطی در نهاوند به دادگاه