مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:102022-01-19اجتماعي

ارسال اقلام زیستی و امدادی به کرمان از سوی هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر از ارسال اقلام زیستی و امدادی برای تقویت انبارهای استان و پرواز سه بالگرد هلال احمر به منظور امدادرسانی در روستاهای محصور در سیل کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند که برای نظارت بر روند امدادرسانی به مناطق سیل زده کرمان سفر کرده است، گفت: قبل از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و با توجه به هماهنگی با سازمان هواشناسی کشور، پیش آگهی ها و هشدارهای لازم به استان های جنوبی و جنوب شرقی بخصوص در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان داده شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه براثر بارندگی های قبلی، زمین ها کشش آب را نداشتند و احتمال سیلابی شدن در این استان ها وجود داشت، آگاهی های لازم بخصوص در منطقه رودان و میناب در هرمزگان و روبار، کهنوج و قلعه گنج در کرمان، صادر شده بود.

بنابراین قبل از وقوع سیل توانستیم مردم را از نقاط خطرپذیر دور کنیم و در کمپ ها اسکان دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به 12 هزار نفر در مناطق سیل زده کرمان و اسکان 1050 سیل زده در 200 چادر امدادی و همچنین کمپ ها، مساجد و مدارس استان، گفت: تاکنون یکهزار بسته غذایی در مناطق سیل زده توزیع شده است.

بر اساس اعلام راوبط عمومی جمعیت هلال احمر، کولیوند گفت: 114 شهر و روستای سیل زده در کرمان تاکنون ارزیابی شده است و تیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اقلام زیستی و امدادی به کرمان از سوی هلال احمر

ارسال اقلام زیستی و امدادی به کرمان از سوی هلال احمر