مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19اجتماعي

مدیریت بحران شهری و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش هستند


مدیریت بحران شهری و دستگاه های خدمات رسان در روزهای برفی در آماده باش هستند.

- ، منصور مرادلو ظهر چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، به بارش برف سنگین روزهای اخیر در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تجهیزات شهرداری برای فصل زمستان باید به روزرسانی شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در کنار مردم بوده و پیگیر مشکلات مردم در این روزها هستند، اظهار داشت: در بودجه 1400 شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش بینی شده است.

رییس شورای شهر زنجان گفت: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود شورای شهر برخورد خواهد کرد.

مرادلو با بیان اینکه ستاد بحران شهرداری در این روزهای سرد فعال تر شده و به امورات نظارت بیشتری داشته باشد، ابراز داشت: باید امکانات خدمت رسانی زمستانی در استان به روزرسانی شود.

وی ابراز داشت: شاهد مسدود شدن راه های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جواب گو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش بهره مند شدیم.

رییس شورای شهر زنجان به انتظارات شهروندان در برف روبی خیابان ها بالاخص در مراکز پرتردد و خیابان های اصلی و بازگشایی راه ها اشاره کرد و گفت: فعال سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودروهای شخصی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران شهری و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش هستند

مدیریت بحران شهری و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش هستند