مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:252022-01-19اجتماعي

کاهش شدید دما در مناطق سردسیر کرمانشاه/ورود موج بارش جدید از فردا


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره پیش بینی وضعیت هوای استان برای روزهای آینده، گفت: موج بارشی جدید از فردا جو استان کرمانشاه را متاثر خواهد.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین تحلیل ها از داده های هواشناسی موج بارشی دیگری از فردا پنجشنبه 30 دی ماه جو استان کرمانشاه منطقه را متأثر خواهد کرد.

وی افزود: این سامانه بارشی با افزایش نسبی حداقل دمای در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارش برف و باران در اکثر مناطق استان کرمانشاه می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار در نیمه غربی استان کرمانشاه از نمود بیشتری برخوردار بوده و انتظار می رود بارش برف، به خصوص در منطقه اورامانات و مناطق سرد و معتدل نیمه غربی، نسبتاً سنگین باشد و با توجه به برودت هوا بارش حتی در مناطق گرمسیر استان نیز به شکل رگبار برف مشاهده شود.

دولتشاهی بیان کرد: از آنجا که این موج در بعضی ساعات با وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه می شود، رخداد کولاک برف بویژه در مناطق سردسیر دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: همچنین وزش باد ممکن است هوای مناطق مرزی استان کرمانشاه را کم و بیش غبارآلود کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با عبور سامانه بارشی از استان کرمانشاه از روز جمعه تا روز یکشنبه مجدداً شاهد استقرار شرایط پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید دما در مناطق سردسیر کرمانشاه/ورود موج بارش جدید از فردا

کاهش شدید دما در مناطق سردسیر کرمانشاه/ورود موج بارش جدید از فردا