مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:402022-01-19اقتصادي

سند ترمینال قدیمی نهاوند برای ایجاد بازار خودرو به شهرداری واگذار شد


به منظور ساماندهی بازار خودرو، سند ترمینال قدیمی نهاوند به متراژ 15 هزار متر مربع به شهرداری واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مجید یوسفی نوید عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه های اتومبیل به صورت پراکنده در برخی مناطق شهر فعالیت داشته و مشکلاتی را برای مردم و ترافیک شهری ایجاد کرده اند ایجاد بازار خودرو در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به همین منظور ترمینال قدیم برای اجرای این کار مشخص شد گفت: ایجاد بازار خودرو زمینه های کارآفرینی را در شهرستان فراهم می کند ضمن اینکه طبق برنامه امیدواریم مجوز پروانه بازار تا قبل از عید امسال صادر شود تا ما بتوانیم کار را در سال آینده به سرانجام برسانیم.

شهردار نهاوند در ادامه به آسفالت معابر اشاره کرد و افزود: با توجه به آماده سازی و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند، در سال جاری 3 هزار تن آسفالت در معابر شهری ریخته شده که بر اساس برآوردهای به عمل آمده معادل 4.

5 میلیارد تومان هزینه بوده است.

وی از جذب 460 تن قیر رایگان خبر داد و گفت: به منظور ادامه نهضت آسفالت اخیرا 460 تن قیر رایگان تحویل و تخلیه شده که با این میزان میتوان 11 هزار تن آسفالت را در سطح نهاوند اجرا کرد و به همین منظور نهضت آسفالت در سال آینده با قوت ادامه خواهد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ترمینال قدیمی نهاوند برای ایجاد بازار خودرو به شهرداری واگذار شد

سند ترمینال قدیمی نهاوند برای ایجاد بازار خودرو به شهرداری واگذار شد