مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:452022-01-19ورزشي

حاج قاسم محور مقاومت را یکپارچه و توانمند ساخت


مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور باشکوه و بی سابقه مردم منطقه «المعرکه» از توابع شهرستان صور لبنان برگزار شد.

- مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور باشکوه و بی سابقه مردم منطقه المعرکه از توابع شهرستان صور لبنان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم به همت حزب الله لبنان، و باحضور حسن عزالدین، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، دکتر عباس خامه یار، رایزن فرهنگی کشورمان، و جمع کثیری از شخصیت های سیاسی، دینی و فرهنگی در ورزشگاه منطقه المعرکه واقع در جنوب لبنان، و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم پرچم های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در دستان حضار در اهتراز بود ، پس از نواختن سرود لبنان و حرب الله و رژه پیشاهنگان ، عباس خامه یار و حسن عز الدین سخنرانی کردند.

خامه یار: حاج قاسم الگوی اعلای قهرمانی، شجاعت و حماسه آفرینی است عباس خامه یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان از مکتب سرادر دلها گفت و تاکید کرد: مکتب سلیمانی الگویی از قهرمان واقعی برای نسل جوان امروز است و به همین دلیل نام شهید سلیمانی همچنان لرزه بر تن دشمن می اندازد؛ مکتب سلیمانی قدرت نرمی است که به تمامی نسل ها درس فداکاری، جهاد، عزت، آزادگی و معنویت می بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم محور مقاومت را یکپارچه و توانمند ساخت

حاج قاسم محور مقاومت را یکپارچه و توانمند ساخت