مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:052022-01-19سياسي

جوانان در معرض آسیب فعالیت فرقه ها هستند/مبانی دینی در جامعه تقویت شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جوانان در معرض آسیب فعالیت فرقه ها هستند، گفت: مبانی دینی و اعتقادی در جامعه باید تقویت شود.

- ، حجت الاسلام محمد علی نکونام عصر چهارشنبه در جلسه فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت اعضای شورای فرهنگ عمومی در مسائل شهری و فرهنگ باید افزایش یابد، اظهار کرد: شعائر دینی باید در حوزه های مختلف شهری قابل مشاهده باشد.

وی با اشاره به اینکه در نامگذاری خیابان ها باید از ارزش های دینی استفاده شود، عنوان کرد: اقشار مختلف به ویژه جوانان در معرض آسیب فرقه ها و ادیان مختلف قرار دارند که این مهم به دلیل نبود اطلاعات کافی در خصوص معارف دینی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شبهات مختلفی در خصوص معارف دینی در فضای مجازی منتشر می شود، تصریح کرد: این شبهات باید شناسایی، بررسی و پاسخ مناسب برای آنها ارائه شود.

حجت الاسلام نکونام افرود: حساسیت لازم در خصوص فرقه ها و ادیان مختلف در بخش های مختلف جامعه همچون خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه ها ایجاد شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به ضرورت تقویت مبانی اعتقادی و دینی در جامعه، گفت: علم و آگاهی جامعه نسبت به فرقه ها و تهدیدات و خطرات آن ها باید افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در معرض آسیب فعالیت فرقه ها هستند/مبانی دینی در جامعه تقویت شود

جوانان در معرض آسیب فعالیت فرقه ها هستند/مبانی دینی در جامعه تقویت شود