مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:102022-01-20سياسي

شورای عالی فضای مجازی اقدامات را به مردم گزارش دهد


رییس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: شورای عالی فضای مجازی گزارش عملکرد خودش را به مردم اعلام کند که چه میزان به اهداف و آرمان هایی که رهبر حکیم انقلاب ترسیم و تبیین فرمودند رسیدند و اگر نرسیدند چه موانعی پیش روی خودشان داشتند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد قربانی گلشن آبادی، رییس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تخصصی حکمرانی فضای مجازی که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: نهضت استادی بسیج برای حل مسائل گوناگون کشور بایستی بسته های سیاستی تدوین و ارائه کند.

وی افزود: امروز فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی به بخش تفکیک ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است و با سرعتی سرسام آور تمامی شئون و عرصه های زیست و زندگی بشری را در هم نوردیده تا حدی که متفکران حوزه های علوم اجتماعی عصر حاضر را عصر انقلاب دیجیتال یا انقلاب صنعتی چهارم  قلمداد می کنند.

قربانی گفت: انقلاب چهارم مربوط به حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی است و این به قدری مهم است که بسیاری از متفکران آن را انقلاب چهارم و دیجیتال می نامند که اشکال گوناگونی از زندگی انسان ها را کاملاً تحت تأثیر خودش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی فضای مجازی اقدامات را به مردم گزارش دهد

شورای عالی فضای مجازی اقدامات را به مردم گزارش دهد