مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:402022-01-20ورزشي

از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می برم


سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه پس از پیوستن به این تیم گفت: از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می برم.

- ایناس آراسته نژاد در آستانه دیدار تیمش برابر بادرود تهران در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهارکرد: حضور تیم آرش در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال بانوان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه مسئولین این باشگاه برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای برای حضور تیمشان در رقابت های لیگ دسته اول دارند، عنوان کرد: این باشگاه از حدود چندماه پیش استعدادیابی هایی را در سطح استان انجام داد که حدود 40 نفر انتخاب شدند و پس از برگزاری چند اردو در مرحله نهایی از این تعداد حدود 22 نفر برگزیده شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه از آنجایی که از سوی فدراسیون بسیار دیر به باشگاه اعلام شد که می توانند در لیگ دسته اول حضور داشته باشند، برای همین فرصت چندانی برای آماده سازی تیم نداشتیم.

وی افزود: طی مدت دو هفته ای تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا در دو شیفت صبح و عصر بصورت فشرده روی بازیکنان کار کنیم و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهیم.

آراسته نژاد ادامه داد: از آنجایی که مسئولین باشگاه آرش برنامه ریزی بلندمدتی را برای فوتبال بانوان استان دارند که قرار است طی مدت پنج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می برم

از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می برم