مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:552022-01-20سياسي

غافلگیر نشدیم از آبان ماه آماده ایم/ حکم شهردار به زودی تایید می شود


شهردار رد صلاحیت نشده است و موضوعات مطرح شده درباره رد صلاحیت صحت ندارد و به زودی حکم شهردار صادر خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جمع خبرنگاران درباره صدور حکم شهردار گفت: شهردار رد صلاحیت نشده است و موضوعات مطرح شده درباره رد صلاحیت صحت ندارد و به زودی حکم شهردار صادر خواهد شد، چه بسا که حکم چند شهر بزرگ هم صادر نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هرچند ممکن است؛ عملکرد کافی نباشد، اما باید امکانات را هم در نظر بگیریم، گویی که برای یک خانه مهمان آمده و باید تمهیدات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اجاره ماشین آلات گفت: تجهیزات شهری باید افزایش یابد چون شهر گسترده شده است و از مهر آرا تا فاز 8 گلهشر کلی فاصله است، به همین خاطر ما به حمل و نقل عمومی هم تذکر داده ایم که فعالیت کنند.

مرادلو با اشاره به اینکه تلاش شورا و شهرداری اورهال کردن امکانات است، گفت: امیدواریم طی روزهای آتی به این مشکلات برنخوریم، چون همه نیروها و ماشین آلات شهرداری بسیج شده است، اما سازمان های خدمات رسان نیز باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعا هماهنگی برای روزهای بعد بیشتر خواهد شد که با ارائه خدمات مطلوب در خدمت شهروندان باشیم، تصریح کرد: ما گام به گام با کارگران تلاش کردیم، هر چند قبول داریم که در برخی از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیر نشدیم از آبان ماه آماده ایم/ حکم شهردار به زودی تایید می شود

غافلگیر نشدیم از آبان ماه آماده ایم/ حکم شهردار به زودی تایید می شود