مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:252022-01-20حوادث

دستگیری محکوم متواری و کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از دستگیری محکوم متواری و کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی با اشرافیت کارآگاهان پلیس استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از دستگیری محکوم متواری و کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی با اشرافیت کارآگاهان پلیس استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (30 دی ماه) در این خصوص، افزود: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری و انتقال مال غیر و جعل، با توجه به اهمیت موضوع مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم با اطلاع از اقامت شاکی در خارج از کشور، با تنظیم یک فقره وکالتنامه جعلی در یکی از دفاتر اسناد رسمی بندرعباس اقدام به انتقال قطعی مالکیت سه دانگ از یک ملک ثبتی و تعداد 27 باب مغازه واقع در بندرعباس را به نام خودش و مالکیت سه دانگ از پلاک های ثبتی یک ملک دیگر بنام خواهرش کرده و سپس املاک فوق را به فروش رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متعاقبا یک فقره پرونده محکوم تحت تعقیب و متواری از شعبه دوم اجرای احکام کیفری مبنی بر دستگیری محکوم علیه به اتهام کلاهبرداری و انتقال مال غیر و سوء استفاده از سند مجعول به حبس و پرداخت جزای نقدی دولتی به میزان 16 میلیارد ریال و رد مال به شاکی محکوم شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری محکوم متواری و کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی در هرمزگان

دستگیری محکوم متواری و کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی در هرمزگان