مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:452022-01-20اجتماعي

دمای منفی 15 درجه در شهرستان بن ثبت شد/ ورود سامانه بارشی جدید


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: صبح امروز بن با دمای کمینه منفی 15 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقطه در چهارمحال و بختیاری ثبت شد و از ظهر روز شنبه دمای استان به تدریج روند افزایشی در پیش خواهد گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: صبح امروز بن با دمای کمینه منفی 15 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقطه در چهارمحال و بختیاری ثبت شد و از ظهر روز شنبه دمای استان به تدریج روند افزایشی در پیش خواهد گرفت.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: قبل از ظهر امروز سامانه بارشی از سمت کوهرنگ وارد استان می شود و در سطح استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود، همچنین در غالب مناطق استان شاهد بارش هستیم که این بارش ها در مناطق کوهرنگ، غرب اردل و غرب لردگان از شدت بیشتری برخوردار هستند و سایر مناطق استان نیز به صورت بارش برف خفیف و ضعیف پیش بینی می شود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به وزش باد شدید در گردنه های استان احتمال رخداد کولاک وجود دارد و بارش ضعیف نیز باتوجه به سرد بودن هوا، لغزندگی سطح جاده های استان را به همراه دارد، همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای منفی 15 درجه در شهرستان بن ثبت شد/ ورود سامانه بارشی جدید

دمای منفی 15 درجه در شهرستان بن ثبت شد/ ورود سامانه بارشی جدید