مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:452022-01-20ورزشي

مدیر سرماخورده در مراسم کمیته المپیک دنبال چه بود؟


سایپا در رشته فوتبال به لیگ یک سقوط کرده و در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد و در رشته والیبال رتبه 13 ام در 14 تیم را داراست و تیم فوتسال بانوان این باشگاه که نایب قهرمان دو فصل پیاپی ایران بود، - مدیرعامل سایپا بعد از غیبت در محل کار و اعلام کسالت به یکباره سر از مراسم کمیته ملی المپیک باعنوان عضو هیئت رییسه اش در آورد.

مراسم رونمایی از سردیس خانم طاهره طاهریان چهره ماندگار ورزش بانوان کشور صبح امروز چهارشنبه 29 دی ماه با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون ها و پیشکسوتان ورزش کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم مدیرانی از بخش های مختلف حضور داشتند تا از پنج دهه خدمات ارزنده خانم طاهریان در ورزش کشور بخصوص ورزش قهرمانی بانوان تجلیل کنند.

امّا در چهره های دعوت شده به این مراسم می توان حضور مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا را تعجب برانگیز قلمداد کرد.

او که از ابتدای هفته با اعلام کسالت و دارا بودن حالت سرماخوردگی در محل باشگاه سایپا حاضر نشده بود و حتی خبر حکم مدیرفنی تیم والیبال بزرگسالان خود را با عکس آرشیوی تایید کرد به یکباره سر از مراسم کمیته ملی المپیک در آورد!شنیده ها حاکی از آن است برخی در حال رایزنی برای ثبت نام مهرداد سراجی به عنوان کارشناس خبره در انتخابات کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سرماخورده در مراسم کمیته المپیک دنبال چه بود؟

مدیر سرماخورده در مراسم کمیته المپیک دنبال چه بود؟