مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:272022-01-20اقتصادي

آیین رسمی راه اندازی مجدد خط تولید کاغذ چاپ و تحریر در مازندران


آیین رسمی راه اندازی مجدد خط PM1 برای تولید کاغذ چاپ و تحریر با حضور جمعی از مسؤولان در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در آیین رسمی راه اندازی مجدد خط  PM1 برای تولید کاغذ چاپ و تحریر، اظهار کرد: با توجه  به تحریم های ظالمانه و آثار ناشی از کرونا و شعار امسال که با عنوان سال تولید،پشتیبانی و مانع زدایی ها  است، بحث احیای واحدهای راکد و نیمه فعال استان با توجه به اینکه مجموعه صنایع چوب و کاغذ کارکرد و برند فراکشوری است، در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه این واحد تولیدی، گفت: راه اندازی این خط تولید در تولید استان به طور حتم موثر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود: در کنار همه مانع زدایی ها و ایجاد رونق برای تولید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با توجه به شرایط و شناخت دقیق و عمیق و درک مشکلات با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری مستمر و مداوم تلاش شده نا واحدهای تولیدی به روند عادی و طبیعی ادامه دهند.

  این مسؤول اضافه کرد: در شرایط فعلی یکی از برنامه های استان احیای واحدهای راکد است که در این مورد با تلاش های انجام شده واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل مجددا احیا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رسمی راه اندازی مجدد خط تولید کاغذ چاپ و تحریر در مازندران

آیین رسمی راه اندازی مجدد خط تولید کاغذ چاپ و تحریر در مازندران