مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:042022-01-20سياسي

افتتاحیه مراسم کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید(ع) در بهمن ماه/ معرفی 18 مقاله برتر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به افتتاحیه مراسم کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید(ع) در بهمن ماه از ارسال بیش از 100 مقاله به کنگره ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس اظهار کرد: بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه کنگره ملی ارسال شد و تعداد 18 مقاله به عنوان مقالات برتر معرفی شدند.

وی از مراسم افتتاحیه مراسم کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید (ع) در بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: افتتاحیه کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید (ع) در روز دوشنبه چهارم بهمن ماه جاری در دانشگاه گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه کنگره ملی از کتاب رونمایی خواهد شد که پیش بینی می شود چاپ این کتاب به یک هزار جلد برسد.

سلیمانی فرد ابراز کرد: کنگره ملی در راستای تعالی فرهنگ زیارت، تقویت باورهای مذهبی و ایمانی، تقویت مولفه های وحدت بین فرقه ها و مذاهب اسلامی است که یکی از این مولفه ها موضوع امامزادگان و وجود مبارک امامزاده یحیی بن زید(ع) است.

وی بر لزوم برگزاری آیین تکریم از امامزاده یحیی بن زید (ع) به صورت رسمی تاکید کرد و گفت: باید از این امامزاده به صورت یک نماد وحدت  مطرح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه مراسم کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید(ع) در بهمن ماه/ معرفی 18 مقاله برتر

افتتاحیه مراسم کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید(ع) در بهمن ماه/ معرفی 18 مقاله برتر