مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:272022-01-20اقتصادي

تغییر محدوده منطقه آزاد قصرشیرین به اقتصاد کرمانشاه کمک خواهد کرد


تغییر محدوده منطقه آزاد قصرشیرین به اقتصاد کرمانشاه کمک خواهد کرد.

- ، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور معاون استاندار و مدیران عضو برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ امتیاز منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین برای استان، اظهار کرد: با تغییر محدوده این طرح می توان در کنار منطقه آزاد از ظرفیت منطقه ویژه هم برای توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه استفاده کرد و شورای برنامه ریزی با کلیات آن موافق است.

وی افزود: معاون اقتصادی استانداری از طرف شورای برنامه ریزی مأمور ویژه پیگیری مراحل مختلف این طرح است و گزارش پیشرفت کار را باید به شکل منظم ارائه دهند.

استاندار کرمانشاه تأمین آب پایدار کلانشهر کرمانشاه را از اولویت های مهم و دارای فوریت دانست و تصریح کرد: برای پیشبرد این پروژه یک کارگروه عملیاتی به مدیریت معاون عمرانی استاندار تشکیل شده که با همکاری آبفا و آب منطقه ای و دیگر دستگاه های مرتبط با برنامه های این حوزه مانند رفع نقص خط انتقال، تکمیل تصفیه خانه و جلوگیری از برداشت های غیرقانونی را دنبال می کنند و دستگاه ها هم باید پاسخگوی تعهدات خود باشند.

امیری مقدم بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه ها با آب و فاضلاب استان کرمانشاه در زمینه تأمین آب شرب شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: چاه هایی که در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر محدوده منطقه آزاد قصرشیرین به اقتصاد کرمانشاه کمک خواهد کرد

تغییر محدوده منطقه آزاد قصرشیرین به اقتصاد کرمانشاه کمک خواهد کرد