مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:322022-01-20ورزشي

33 هزار معلم ورزش کشور ناجی غریق می شوند


رییس فدراسیون نجات غریق از انعقاد تفاهم نامه همکاری این فدراسیون با وزارت آموزش و پرورش برای آموزش نجات غریق به 33 هزار معلم ورزش کشور خبرداد.

- مهدی حیدری در مجمع انتخابات ریاست هیات نجات غریق استان کرمانشاه که امروز(30 دی) با حضور مسئولین استانی برگزار شد، به پیگیری های انجام شده برای بیمه ناجیان غریق اشاره کرد و گفت: این موضوع، مسئله ای فرادستگاهی است که وزارت کار، تامین اجتماعی و وزارت ورزش و فدراسیون باید با همکاری هم آن را اجرایی کنند.

رییس فدراسیون نجات غریق در ادامه به وضعیت نظارت بر اماکن آبی اشاره کرد و افزود: در این راستا تفاهم نامه ای را با فدراسیون شنا منعقد کرده ایم تا با هماهنگی بین این دو فدراسیون و هیات های استانی بتوانیم نظارت خوبی بر اماکن آبی داشته باشیم.

حیدری با تاکید بر ارتباط بسیار نزدیک فدراسیون های نجات غریق و شنا باهم، عنوان کرد: زمانی بین این دو فدراسیون اختلاف نظرهایی وجود داشت، اما اکنون با تعاملاتی که باهم پیدا کرده ایم، در واقع مانند یک فدراسیون واحد باهم همکاری می کنیم.

وی اعلام کرد: از هیات های استانی هم انتظار داریم که این تعامل را به مراکز استانی و شهرستانی تسری دهند، چراکه هیات های نجات غریق و شنا در هم تنیده هستند و از هم جدا نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار معلم ورزش کشور ناجی غریق می شوند

33 هزار معلم ورزش کشور ناجی غریق می شوند