مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:222022-01-20اقتصادي

ظرفیت 90 هزار تنی تولید کاغذ در صنایع چوب و کاغذ مازندران


آیین رسمی راه اندازی مجدد خط pm1 برای تولید کاغذ چاپ و تحریر در کارخانه چوب وکاغذ مازندران با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

- ایسنا/مازندران آیین رسمی راه اندازی مجدد خط pm1 برای تولید کاغذ چاپ و تحریر در کارخانه چوب وکاغذ مازندران با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران امروز پنج شنبه 30دی در آیین رسمی راه اندازی مجدد خط pm1 جهت تولید کاغذ چاپ و تحریر با بیان اینکه حفظ اشتغال موجود، بهره وری و فعال شدن تولید کاغذ چاپ و تحریر در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: ظرفیت تولید 90 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر وجود دارد که تحقق این میزان تولید مستلزم تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش و بازار فروش محصولات است.

امید نیک نژاد از تولید 500 تن کاغذ 750 گرمی خبر داد و افزود: نزدیک به یک میلیارد دلار امکانات و تجهیزات وجود دارد تا در راه تولید کشور مثمرثمر باشیم.

نیک نژاد گفت: فرهنگ به تعبیر رهبری همانند هوایی است که در آن تنفس می کنیم و تحقق این منویات نیازمند ترویج کتاب و کتابخوانی است و برای داشتن کتاب و تحقق کتابخوانی باید شرکت کاغذ، تولید داشته باشد.

وی با بیان اینکه تفکر حاکم بر دستگاه قوه قضاییه حمایت از تولید و جلوگیری از توفق خط تولید است، گفت: مظلوم ترین و بی پارتی ترین قشر، تولید کننده است و حمایت استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 90 هزار تنی تولید کاغذ در صنایع چوب و کاغذ مازندران

ظرفیت 90 هزار تنی تولید کاغذ در صنایع چوب و کاغذ مازندران