مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:222022-01-20حوادث

دستگیری عوامل درگیری در بیمارستان 5 آذر گرگان


دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری تمامی عوامل درگیری در اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان خبر داد.

- محمود اسپانلو در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه گلستان با اشاره به اینکه جلسه بازپرسی عاملان درگیری در اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: 25 دی ماه، تعدادی جوان در یک میهمانی خصوصی در گرگان درگیر شدند که پس از انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان 5 آذر، ادامه درگیری به اورژانس بیمارستان کشید.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل، دو متهم دستگیر شدند، افزود: در ادامه با تحقیقات بازپرس پرونده و پلیس چهار نفر متهم دیگر این درگیری هم شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد: به علت اهمیت موضوع بلافاصله جلسات رسیدگی به این حادثه در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان آغاز شد .

وی ادامه داد: هر 6 متهم پرونده با صدور قرار، فعلا بازداشت هستند و سلاح ها گرم و سرد خود را به بازپرس پرونده تحویل دادند.

اسپانلو تصریح کرد: پرونده های عوامل ایجاد ناامنی و درگیری با اولویت و حساسیت رسیدگی می شود و قرارهای سنگین در انتظار متخلفان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه این هفته درگیری یک میهمانی خصوصی در یکی از روستاهای گرگان پس از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان ، به اورژانس هم کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل درگیری در بیمارستان 5 آذر گرگان

دستگیری عوامل درگیری در بیمارستان 5 آذر گرگان