مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:422022-01-20ورزشي

علیرضا دبیر: مربی پروری اساس بازیکن سازی در کشتی قهرمانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا دبیر روز پنجشنبه 30 دی در دیدار با رییس هیات کشتی آذربایجان غربی و روسای هیات های شهرستانی این استان اظهار داشت: در مرحله نخست مربیان کشتی باید خود کار بلد باشند تا بتوانند کار بازیکن سازی و قهرمان پروری را به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه باید ریشه مشکلات را در خودمان جستجو کنیم نه دیگران، گفت: تا زمانی که مربیان ما خود را در مسیر دانش افزایی و به روزرسانی اطلاعات فنی و تاکتیکی قرار ندادند وضعیت کشتی هیچ تغییری نخواهد کرد.

علیرضا دبیر، موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان غربی از نظر ارتفاع از سطح دریا و آب و هوا بسیار مناسب برای پرورش استعدادهای ناب در رشته کشتی عنوان کرد و گفت: مگر می شود شهری که والیبال دارد کشتی نداشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی سال گذشته  اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان را به ارومیه واگذار کرد تا با ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و کشتی گیران استان آذربایجان غربی یک تکان اساسی به این استان وارد کند.

وی ادامه داد: توجه به دانش افزایی مربیان پایه در رده نونهالان و نوجوانان بسیار مهم است تا یک ورزشکار را از همان سنین پایین هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی برای رسیدن به اوج پهلوانی و قهرمانی آماده کنیم و لازمه این امر کار این است که مربیان در حوزه آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا دبیر: مربی پروری اساس بازیکن سازی در کشتی قهرمانی است

علیرضا دبیر: مربی پروری اساس بازیکن سازی در کشتی قهرمانی است