مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:472022-01-20اقتصادي

تعهد ایجاد 4 هزار شغل در استان های سیل زده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)


سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در مناطق سیل زده بحث اشتغال است که تعهد کردیم یک هزار شغل در هر استان و در مجموع 4 هزار شغل با اعتبار 200 میلیارد تومان منابع اختصاص دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور امشب در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان در فرمانداری جیرفت اظهارداشت: موضوع بسیار حائز اهمیتی در منطقه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که با توجه به مشکل منطقه، باید ارتفاع خانه ها از سطح زمین در نظر گرفته شود و نهادها و سازمان ها در احداث خانه ها در منطقه و همچنین خود مردم توجه داشته باشند.

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در چهار استان کشور که در معرض سیل قرار گرفتند امکانات و نیروهای خود را به صورت فعال وارد عمل کرده و نیروها همچنان در حال امدادرسانی هستند.

وی عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در دوره بلندمدت کار پذیرفته است تمام منازلی که لوازم منزل آنها در اثر سیل از بین رفته تامین شود، همچنین احشام مردم که بر اثر سیل در این مناطق تلف شدند و از بین رفتند نیز در این زمینه مسئولیت پذیرفتیم که تامین احشام را بر عهده بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد ایجاد 4 هزار شغل در استان های سیل زده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

تعهد ایجاد 4 هزار شغل در استان های سیل زده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)