مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-21ورزشي

حساسیتی برای رفتن به المپیک نداشتم/ به این زودی ها از اسکی نمی روم


حساسیتی برای رفتن به المپیک ندارم چرا که دوبار آن را تجربه کرده ام و برای حسین ساوه شمشکی آرزوی موفقیت می کنم.

- المپین باسابقه اسکی ایران گفت: حساسیتی برای رفتن به المپیک ندارم چرا که دوبار آن را تجربه کرده ام و برای حسین ساوه شمشکی آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از- آقای کیادربندسری امسال شما در لیست اعزامی به المپیک زمستانی نبودید، البته مسابقات انتخابی هم ناتمام ماند.

در این مورد توضیح می دهید؟ - محمد کیادربندسری: قبل از هر چیز انتخاب حسین ساوه شمشکی را به عنوان نماینده ایران به المپیک تبریک میگم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

ابتدا قرار بود پوئن فیز (امتیاز جهانی) مشخص کند چه کسی به المپیک می رود اما برخی دوستان وقتی دیدند نتیجه باب میلشان نمی شود تصمیم گرفتند پوئن را محدود به چند رقابت انتخابی کنند.

در خصوص بحث انتخابی مقرر شد بهترین امتیاز جهانی هر رشته را در 16 مسابقه ،8 مسابقه مارپیچ کوچک و 8 مسابقه مارپیچ بزرگ محاسبه کنند و بهترین نفر به مسابقات معرفی شود.

شروع مسابقات در چهار روز از رقابتهای بین المللی ترکیه بود و بعد از برگشتن از ترکیه با شیطنت بعضی از عوامل که به نظرم عمدتاً از افراد مغرض و حامی اشخاص خاص و فاقد اطلاعات کافی بودند به جای رایزنی با پیست های استاندارد دارای شرایط خاص برگزاری انتخابی مثل دربندسر برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیتی برای رفتن به المپیک نداشتم/ به این زودی ها از اسکی نمی روم

حساسیتی برای رفتن به المپیک نداشتم/ به این زودی ها از اسکی نمی روم