مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-21اجتماعي

یخبندان در استان اردبیل؛ دمای فرودگاه اردبیل به منفی 22درجه رسید


براساس گزارش سازمان هواشناسی، هوایی سرد در شب و روزهای استان اردبیل حاک خواهد بود به طوری که بامداد امروز دمای فرودگاه اردبیل به منفی 22درجه زیر صفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام سازمان هواشناسی استان اردبیل، دمای هوا در تمام مناطق استان اردبیل به زیر صفر رسید و مردم استان شبی بسیار سرد را تجربه کردند.

بر این اساس، فرودگاه اردبیل با منفی 22درجه، فیروزآباد و خلخال با منفی 18درجه، اردبیل و سرعین با منفی 15درجه، نیر با منفی 14درجه، نمین با منفی 12درجه، مشگین شهر با منفی 11درجه، پارس آباد با منفی 6درجه و گرمی با منفی 2درجه، شبی سرد را برای اهالی استان رقم زدند.

بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جوی نسبتا پایدار تا روز سه شنبه (5 بهمن) در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود و آسمان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری توام با هوای سرد زمستانه و وزش باد جنوبی پیش بینی می شود.

با توجه به وزش باد جنوبی (گاهی تند) که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (3 و 4 بهمن) تشدید می شود، در نواحی برف گیر استان رخداد کولاک برف و لغزندگی جاده ها و وقوع بهمن دور از انتظار نخواهد بود.

تا روز یکشنبه در غالب نواحی مرکزی و جنوبی استان یخبندان در بیشتر ساعات شبانه روز تداوم می یابد اما از روز دوشنبه بیشینه دما در نواحی مرکزی استان به بالای صفر درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان در استان اردبیل؛ دمای فرودگاه اردبیل به منفی 22درجه رسید

یخبندان در استان اردبیل؛ دمای فرودگاه اردبیل به منفی 22درجه رسید