مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-21حوادث

واژگونی 4 خودرو در محور برفی اردستان


مسئول فوریت های پزشکی شهرستان اردستان گفت: در پی بارش برف و لغزندگی محور اردستان به نایین، 4 خودرو سبک و سنگین واژگون و 6 نفر مصدوم شدند.

- جواد مطیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش برف و یخبندان در محور اردستان به نایین شبی سخت را برای نیروهای امدادی رقم زد.

وی افزود: به علت بارش شدید برف و یخبدان شدید در محور اردستان به نایین، محدوده روستای ظفرقند حداقل سه دستگاه تریلی و یک دستگاه پژو از جاده منحرف و واژگون شدند.

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه همچنین شب گذشته تعداد زیادی ماشین در برف گیر کردند، گفت: در پی واژگونی و تصادف تعدادی خودرو، 6 مصدوم در نقاط مختلف این محور در پی داشته است که آمبولانس های اورژانس اردستان و ظفرقند و نیروهای هلال احمر مصدومان را سریعا به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انتقال دادند.

مطیعی با اشاره به اینکه حال یک مصدوم وخیم گزارش شده است، گفت: در این حادثه چند سانحه رانندگی دیگر نیز رخ داد که خوشبختانه مصدوم جدی نداشت.

وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه می کنیم در این ایام اگر قصد سفر دارند، ابتدا تجهیزات کامل فصل زمستان را همراه خود داشته باشند و در صورت مشاهده جاده برفی و لغزنده نسبت به توقف خودرو تا بهتر شدن مسیر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی 4 خودرو در محور برفی اردستان

واژگونی 4 خودرو در محور برفی اردستان