مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-21ورزشي

معرفی برترین های انتخابی سنگنوردی خوزستان


مسابقات انتخابی سنگنوردی خوزستان جام فجر برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان مسابقات انتخابی سنگنوردی خوزستان"جام فجر" برگزار شد.

مسابقات سنگنوردی خوزستان در رشته های بولدرینگ و سرطناب، 29 و 30 دی ماه در محل مجموعه صعودهای ورزشی تختی اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کنندگان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نیز نفرات برتر جهت حضور در رقابت های کشوری پیش رو معرفی شدند.

در رده سنی بخش پسران و در رشته سرطناب، سورنا مرادی، پارسا احمدی و سیدعلیرضا موسوی، در رشته بولدرینگ رده سنی نوجوانان آرش نوروزی، امیر نوروزی و اهورا شاه صنمی، در رشته بولدرینگ رده سنی آزاد امین قیریان، فرجاد علیمرادیان و رضا شریفی و در رشته سرطناب رده سنی آزاد امین قیریان، فرجاد علیمرادیان و آرش نوروزی، مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش بانوان رشته سرطناب و رده سنی نونهالان A، نگار کریمی، یسنا بویری و رها باقرپور، رشته سرطناب رده سنی نونهالان B، آوا کیانی، کیانا یزدانی و بهاره معظمی گودرزی، در رشته سرطناب رده سنی نوجوانان C و D، اسرا نادری، هستی کرناسی و پرند موسوی، در رشته سرطناب رده سنی آزاد کوثر طاهریان، شیدا آب بیدی و تبسم عابدیان فرد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های انتخابی سنگنوردی خوزستان

معرفی برترین های انتخابی سنگنوردی خوزستان