مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-21سياسي

مسئولان با مخلان آرامش روانی مردم مصداق آیه قرآن رفتار کنند


مسئولان امر باید با عاملان اخلال در آرامش روانی مردم که همانند ستون پنجم دشمن عمل می کنند، مصداق آیه شریفه قرآن عمل کنند.

- ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه باید در مسائل امنیتی مسئولان امر را به سرعت مطلع کنیم، اظهار داشت: مومن اگر یک مسئله امنیتی برای جامعه پیدا شد، آن را افشا می کند و مسئولان امر هم موظف هستند به این مسائل توجه نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه کسی نباید عامل تشویش اذهان و اخلال آرامش فکری و روانی مردم باشد، افزود: خدا قرآن کریم در این زمینه با صلابت فرموده که اینها ملعون هستند و کشته می شوند.

مدرسی عنوان کرد: کسانی که چه در جنگ اقتصادی، چه سیاسی و چه نظامی، ستون پنجم دشمن می شوند، آسیب های اجتماعی به جامعه وارد می کنند و جامعه اسلامی را در برابر دشمن مغلوب می کنند، حکم آیه شریفه بر آنها مترتب است.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: کسانی که دست به قلم می شوند یا در فضای مجازی و در کانال های شناخته و ناشناخته به نظام اسلامی حمله می کنند و اذهان را مشوش می کنند، چه بسا که مصداق این آیه شریفه می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: بانوانی که به حضرت زهرا (س) ارادت دارند، رفتار و کردار خود را نیز فاطمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با مخلان آرامش روانی مردم مصداق آیه قرآن رفتار کنند

مسئولان با مخلان آرامش روانی مردم مصداق آیه قرآن رفتار کنند