مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:472022-01-21ورزشي

سالروز تولد اسطوره و نماد وحدت رشت و انزلی/تولدت مبارک کاپیتان ابدی


امروز زادروز مرد از یاد نرفتنی فوتبال گیلان و ایران، کاپیتان پیشین تیم ملی مرحوم سیروس قایقران است، مردی که ستاره کاغذی نبود و خود دایه دار و نماد وحدت در فوتبال رشتو انزلی به شمار می رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، برای کسانی که از نزدیک سیروس فوتبال بندرانزلی را ندیده اند تا مجذوب لبخندهای دل نشین و مرام بی نظیرش شوند، درک اینکه چرا او پس ازاین همه مدت از ذهن و یاد مردم این دیار نرفته کار آسانی نباشد.

 مردی که تا زمانی که حضور داشت عشق دوران نوجوانی و جوانی مردمان دیارش بود و وقتی که رفت اسطوره بی بدیل آن ها (حتی آن هایی که سال ها پس از پر کشیدنش پا به این دنیا نهادند) شد.

  آری امروز زادروز مرد از یاد نرفتنی فوتبال گیلان و ایران، کاپیتان پیشین تیم ملی مرحوم سیروس قایقران است، مردی که ستاره کاغذی نبود تا نامش بعد اتمام زمان دوران فوتبالش از خاطرات برود بلکه در قلب تمام گیلانی ها و مردم انزلی خواهد ماند تا وقتی که یک ملوانی زنده باشد.

شخصی که نه فقط به خاطر بازی های زیبایش برای ملوان و تیم ملی، بلکه به خاطر مرام و معرفتش در خاطرات ماندگار شد، درست مثل آقا تختی، اما این بار در فوتبال که سال هاست پهلوانی در زرق وبرق و هیاهوهایش از یادها رفته ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز تولد اسطوره و نماد وحدت رشت و انزلی/تولدت مبارک کاپیتان ابدی

سالروز تولد اسطوره و نماد وحدت رشت و انزلی/تولدت مبارک کاپیتان ابدی