مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-21اجتماعي

تعطیلی تمامی مدارس چهاردانگه و دودانگه


با توجه به بارش برف سنگین و برودت هوا تمامی مدارس منطقه چهاردانگه، تمامی مدارس دودانگه، مدارس سوادکوه شمالی (شیرگاه) و مدارس نکا تعطیل می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، با توجه به بارش برف سنگین و برودت هوا تمامی مدارس منطقه چهاردانگه در روز شنبه دوم بهمن ماه 1400 تعطیل و کلاس های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر خواهد بود .

*تعطیلی تمامی مدارس دودانگه مدارس منطقه دودانگه در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به دلیل بارش سنگین برف و قطع راه های ارتباطی و یخبندان فردا شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود.

* تعطیلی مدارس سوادکوه شمالی (شیرگاه) به علت برودت هوا و یخبندان و لغزندگی معابر، تمامی مدارس شهرستان سوادکوه شمالی در تمامی دوره های تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) فردا شنبه 1400/11/2  تعطیل بوده و روند فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در فضای مجازی شاد خواهد بود.

*تعطیلی مدارس نکا با توجه به برودت هوا و یخبندان خیابان ها و معابر؛ فردا شنبه دوم بهمن ماه 1400 کلاس های درس مدارس شهرستان نکا در تمامی مقاطع و شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمامی مدارس چهاردانگه و دودانگه

تعطیلی تمامی مدارس چهاردانگه و دودانگه