مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 00:322022-01-21حوادث

پایان لات بازی اراذل در پایتخت/ وقتی اوباش به غلط کردن می افتند!


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل سازمان یافته خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت، صددرصد جرایم سازمان یافته اوباش شناسایی و کشف می شود.

- یا نه پرونده دیگری که اراذل و اوباش بعد از دعوا برای تلافی کردن به محله سوژه مورد نظر رفته و با قمه و قداره به یکی از شهروندان حمله کرده و باعث قطع انگشتانش شده و با تخریب و عربده کشی وحشت عمومی و ناامنی را در محله رقم زدند.

                     *** رییس پلیس امنیت عمومی: اراذل و اوباش در اشراف اطلاعاتی پلیس اند/ شرارت های سازمان یافته 100 درصد کشف می شوند  سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با بیان این مطلب که تمامی افعال، حرکات و اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در رصد و پیگیری پلیس امنیت قرار دارد اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت به حدی است که هرکدام از اراذل و اوباش بعد از وقوع جرائم حداقل 24 و حداکثر 48 ساعت دیگر دستگیر شده و نمی توانند مخفی بماند.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان این مطلب که شرارت های سازمان یافته توسط پلیس امنیت عمومی رسیدگی و پیگیری می شود تصریح کرد: تمامی شرارت های سازمان یافته صددرصد کشف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان لات بازی اراذل در پایتخت/ وقتی اوباش به غلط کردن می افتند!

پایان لات بازی اراذل در پایتخت/ وقتی اوباش به غلط کردن می افتند!