مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-22ورزشي

سلامت هواداران مهم تر از ورزش است


جای تماشاگران در جایگاه مربوطه و در کنار ما خالی است و دوست داریم آن ها در کنارمان باشند، اما سلامت آن ها برای ما مهم تر از ورزش و والیبال است.

- ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم والیبال سپاهان گفت: جای تماشاگران در جایگاه مربوطه و در کنار ما خالی است و دوست داریم آن ها در کنارمان باشند، اما سلامت آن ها برای ما مهم تر از ورزش و والیبال است.

علیرضا مباشری در گفت وگو با ایسنا، رعایت پروتکل ها را برای حفظ سلامتی مردم و هواداران ضروری دانست و اظهار کرد: با اینکه در پروتکل های اعلام شده فدراسیون برای حضور تماشاچی، 20 درصد ظرفیت ورزشگاه برای تماشاگر آزاد است، اما در چند بازی اخیر خارج از خانه، تقریبا ورزشگاه پر شده بود.

دغدغه ای بابت پر شدن ورزشگاه نداریم و تنها برای شرایط بیماری و سلامت مردم نگران هستیم.

وی افزود: از هواداران سپاهان می خواهیم در صورت صدور مجوز، برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان با ماسک در سالن حاضر شوند.

کاپیتان تیم والیبال سپاهان پس از برد 3 امتیازی برابر شهرداری ارومیه تیم دوم جدول، در خصوص این بازی حساس گفت: بازی در ارومیه سخت است و کار هر کسی نیست.

داور بازی با وجود ویدیو چک نتوانست به خوبی از آن استفاده کند و دو اشتباه فاحش در امتیاز دهی داشتیم که خدارا شکر در امتیازات حساس نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت هواداران مهم تر از ورزش است

سلامت هواداران مهم تر از ورزش است