مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-22حوادث

شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود


دادستان کرمانشاه، از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم تیراندازی هم در کرمانشاه خبرداد و گفت: این مسئله رسیدگی سریع تر به پرونده های جرایم تیراندازی را بدنبال دارد و تا حدودی می تواند بازدارنده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماشناه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، از راه اندازی شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: طی 10 ماهه امسال حدود 500 فقره تیراندازی در سطح استان رخ داده که وقوع هرکدام از این جرایم احساس ناامنی و التهاب در جامعه را به شهروندان القا کرده است.

وی از عزم جدی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای برخورد جدی تر با عاملان تیراندازی ها در سطح استان خبرداد و افزود: علاوه بر برخورد جدی، اقدامات دیگری را هم برای مقابله با این جرایم در دستور کار قرار داده ایم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته عمده تیراندازی هایی که در سطح استان رخ می دهد، محدود به چند محله است که باید تمرکز خود را روی این محلات قرار دهیم.

وی تاکید کرد: به این منظور ایستگاه های بازرسی را در این محلات که بیشتر محلات حاشیه ای شهر هستند، راه اندازی خواهیم کرد تا در پیشگیری از وقوع جرایم تیراندازی موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود

شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود